Pharrell Williams v roli kreativního ředitele Louis Vuitton. Proč je ideální volbou?
Foto: Getty Images
Foto: Getty Images
Uběhl už více než měsíc od doby, kdy byl do role kreativního ředitele značky Louis Vuitton pro pánskou divizi jmenován americký zpěvák, skladatel, držitel několika cen Grammy a v neposlední řadě i producent, Pharrell Williams. Proč si tento prestižní módní dům zvolil do této pozice právě něj? Jak se ukazuje, důvodů je víc než dost.
Pátého dubna letošního roku oslaví Pharrell Williams své padesáté narozeniny. Pokud jste jeho fotografie již delší dobu neviděli, můžeme vás uklidit, protože vypadá stále stejně jako před deseti lety, kdy vydal svůj singl Happy. Ano, ten, který spousta z nás nemohla dostat z hlavy. Ve videoklipu jsme jej mohli vidět ve skvěle padnoucí bílé košili s dlouhým rukávem, černém motýlku a také v celé řadě dalších stylových oblečků. Jakou má ale tento populární zpěvák vlastně spojitost s módou?
Sám Pharrell se v roce 2003 podílel na založení módní značky Billionaire Boys Club. V současné době pod tuto značku spadají také další sublabely, konkrétně Ice Cream, Bee Line a Billionaire Girls Club. Pokud jste o žádné z nich neslyšeli, rozhodně si je vygooglete, nebudete toho litovat. V roce 2015 se Pharrell dokonce stal módní ikonou. Toto označení získal od Americké asociace módních návrhářů. O tom, že jmenování tohoto úspěšného muže do role kreativního ředitele pánské divize nebylo výstřelem do tmy, svědčí i úspěšné spolupráce, které Pharrell se značkou Louis Vuiton již v minulosti navázal.
V oficiálním vyjádření značky Louis Vuitton zaznělo, že Pharrell Williams je vizionář, kulturní i globální ikona a jeho přístup k módě je zcela v souladu s průkopnickým duchem společnosti. O tom, jak úspěšná spolupráce nakonec bude, se můžeme přesvědčit již brzy – na pařížském fashion weeku, jenž proběhne na konci června letošního roku. Právě zde totiž Williams převede svou první kolekci.