Gwyn: Nová módní kapitola Gwyneth Paltrow

Módní značka slibuje kombinaci luxusu, minimalismu a trend-proof kousků. Tedy přesně to, co podle Gwyneth náš šatník potřebuje.
Jan Houška 30. září 2025

Foto: Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow se v módě pohybuje už roky. Prostřednictvím G. Label by Goop si už zvládla oťukat trh s minimalistickou kolekcí a teď přichází s další novinkou. Gwyn má být dospělejší verzí její předchozí módní linie a plnohodnotným hráčem na poli luxusní módy.

Paltrow značku oficiálně představila během newyorského fashion weeku, i když mimo oficiální program. Místo velkolepé přehlídky uspořádala sofistikovaný soft launch ve čtvrti Tribeca, kde se vybraní hosté poprvé seznámili s její vizí. Kolekce čítající 36 kousků působila jako pohled do Gwynethina šatníku plného kašmírových svetrů, elegantních kabátů, plisovaných šatů i kožených sukní v tlumených odstínech šedé, námořnické modré a černé.

Za kolekcí stojí kromě Paltrow i návrhářka Sofía Menassé, která dřív působila v The Row a Maison Margiela. Její cit pro minimalismus a luxusní detaily se v linii odráží na první pohled – siluety jsou čisté, zpracování vytříbené a jako celek to působí moderně a nadčasově. Gwyneth tak spojila svou vizi s týmem, jenž umí tvořit módu, co se hned tak neokouká. Jak navíc uvedla v oficiálním prohlášení, každý kousek vzniká v Itálii a staví na pečlivě vybraných materiálech i špičkovém řemesle.

Ceny začínají na třech stovkách dolarů a končí u dvou tisíc. Jasně, není to zrovna položka do košíku při spontánním víkendovém nákupu. Podle Paltrow jde ale o investici, která vám v šatníku vydrží celé roky.

Jan Houška

Jan Houška

@yanhoechka

Milovník skandinávské kinematografie, americké literatury, italské gastronomie a cestování vlakem po českých luzích a hájích.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné