Tváří značky Isamaya Ffrench se stala Julia Fox

Pozor, ať si nespálíte prsty, tenhle brand je šíleně hot!
Martin Váša 28. února 2024

Foto: Hugo Yangüela

Líčila Rihannu, Madonnu, Bellu Hadid i Kendall Jenner. Cher byla prý ale naprostý highlight. „Je přesně taková, jaká byste očekávali, že bude – ikonická!“ říká Isamaya Ffrench. Jako konzultantka spojila síly s brandy, jako je Tom Ford, YSL nebo Christian Louboutin. Byla jmenována Global Beauty Director pro Burberry, stojí za kolekcí líčení Byredo a taky působí jako Beauty Curator u značky Off-White.

Kromě toho všeho má ale taky svoji megaúspěšnou značku. Rtěnka z kolekce Lips, jejíž obal má tvar penisu, loni téměř zbořil internet, a tváří kolekce Industrial 2.0 se – to jen tak na příklad – stala Julia Fox, naše březnová cover star. „Přála bych si, aby lidé chápali, že to oni vlastní produkt, ne on je,“ prozradila nám v rozhovoru, který ve vydání najdete. „A měl by zvýrazňovat, ne zakrývat. To je pro mě esence sebevyjádření.“

Vzpomenete si ještě dnes na moment, kdy jste propadla líčení?

O tom by vám moje máma mohla vyprávět. Bylo mi tehdy sedm let. V místním knihkupectví jsem natrefila na knihu Making Faces od Kevyna Aucoina a byla jí naprosto posedlá. Vybavuju si, jak v tom obchodě sedím na podlaze a nevěřícně si prohlížím, jak všechny ty normální ženy dokázal proměnit. Dík tomu, že jsem vyrůstala v poměrně maskulinní domácnosti, bylo tohle moje první skutečné setkání s make-upem.  

Pracovala jste se slavnými umělci i značkami. Které spolupráci patří ve vašem srdci zvláštní místo?

Cher byla highlight. Je prostě přesně taková, jaká byste očekávali, že bude – ikonická!  

Vaše produkty představují daleko více než jen nástroje ke zkrášlení, otevírají lidem dveře k jejich skutečným já…

Záleží mi na nich. Už jako na objektu, tím myslím balení, protože to je první, co zákazník vidí. Jak docílíte toho, že na poličce plné kosmetiky něco vynikne? Musí to být aspirativní. A to samé platí i pro kampaně. Jak předáte lidem poselství o autenticitě, aniž byste jim diktoval měřítka krásy?  

Jak tedy k vašim produktům správně přistupovat?

Přála bych si, aby lidé chápali, že to oni vlastní produkt, ne on je. A měl by zvýrazňovat, ne za­­­krývat. To je pro mě esence sebevyjádření.

Celý rohovor si můžete přečíst v březnovém Cosmopolitanu

Martin Váša

Martin Váša

@martinvasa

Spisovatel se syndromem podvodníka, latentní florista, extrovertní introvert, milovník kávy a časných rán.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné