Tinder přišel s vlastním slovníkem, chce propojit generaci z a mileniály
Foto: Getty Images
Foto: Getty Images
Seznamování se neustále vyvíjí a občas dokáže být fuška si s tím druhým člověkem porozumět (a teď nemyslím, co se týká vzájemných politických přesvědčení a názorů na to, jestli se prkýnko na záchodě nechává nahoře nebo dole). S rozvojem online seznamování se totiž nové slangové výrazy a fráze používají více než kdy dříve. Aby Tinder pomohl svým uživatelům orientovat se v této neustále se měnící krajině, spustil seznamovací slovník pro generaci Z a mileniály. Slovník obsahuje oblíbené fráze a slangové výrazy, které dnes mladí lidé používají, a také definice a vysvětlení, které uživatelům pomohou jim porozumět.
Slovník je rozdělen do několika kategorií, včetně "Chování při randění", "Podmínky známosti", "Typy vztahů" a "Online randění". Každá kategorie obsahuje několik slangových výrazů a frází spolu s vysvětlením a příklady jejich použití. Například v části "Typy vztahů" slovník obsahuje definice pojmů "situační vztah", "přátelé s výhodami" a "polyamorie".
Slovník obsahuje také část "Trendy v seznamování", která se zabývá nejnovějšími trendy v online seznamování. Patří sem výrazy jako "ghosting", "breadcrumbing" a "orbiting". Definice a vysvětlení uvedené ve slovníku mohou uživatelům pomoci porozumět těmto způsobům chování a vyhnout se zmatkům nebo nesprávným výkladům, když se s nimi setkají.
Celkově se dá říci, že slovník, který je zatím dostupný pouze pro Austrálii, je užitečným spojovacím mostem mezi generací Z a mileniály. Díky tomu, že slovník poskytuje jasné definice a vysvětlení oblíbených slangových výrazů a frází, může uživatelům pomoci lépe porozumět chování a trendům, s nimiž se setkávají v seznamovacích aplikacích. Ať už jste v online datingu nováčkem, nebo zkušeným profesionálem, slovník dokáže obohatit vaše vědomosti (odzkoušeno za vás).
Tinder byl poprvé spuštěn v roce 2012 a od té doby se stal jednou z nejpoužívanějších seznamovacích aplikací na světě s miliony aktivních uživatelů ve více než 190 zemích. Jedním z charakteristických rysů Tinderu je swipování, které uživatelům umožňuje rychle a snadno procházet profily a označit, zda mají o někoho zájem.
Jako každá seznamovací aplikace i Tinder v průběhu let čelil řadě kontroverzí a kritiky, zejména v souvislosti s otázkami bezpečnosti a soukromí. Společnost podnikla kroky k řešení těchto obav, například přidala funkce, jako je ověřování fotografií a tlačítko pro případ paniky pro uživatele, kteří se na rande necítí bezpečně.