„Bush is back“ a Kim na tom vydělává: chlupatá tanga SKIMS jsou virálem!

Kim Kardashian opět dokazuje, že si v módě dokáže dělat co chce. Její značka SKIMS totiž představila novinku, která rozvířila internet – Bush Thong, tedy tanga s umělým ochlupením. Ať už to považujete za umění, ironii nebo marketingový masterpiece, je nutné si přiznat, že Kim znovu udělala to, co umí nejlíp, a to přimět celý svět mluvit o spodním prádle.
Jan Houška 15. října 2025

Foto: GettyImages

Ano, čtete správně. Nová kolekce SKIMS se skládá z průhledných tang, které jsou z jemné síťoviny a ručně dotkané směsí kudrnatých a rovných syntetických vláken, které se tváří jako pubické ochlupení. K dispozici je rovnou dvanáct odstinů, takže – a teď cituji samotnou značku – „tvůj kobereček může mít jakoukoli barvu, jakou chceš“.

Zapněte full bush mód

Pokud se teď chytáte za hlavu, je nutné si uvědomit, že značka Kim a SKIMS nikdy nedělají nic jen tak z plezíru. Kim vždycky přesně věděla, co chceme, nebo spíš, co nevíme, že chceme, dokud to neuvede ona na trh. Nejdřív to bylo bezešvé shapewear, pak podprsenky s viditelnými bradavkami, a teď… chlupatá tanga. Je to trochu absurdní, ale zároveň to přesně jde ruku v ruce s trendy.

Trend „full bush“, tedy trend přirozeného ochlupení v intimních partiích, získal v poslední době na síle prostřednictvím TikToku a módních editoriálů. Ve videích se objevují hesla jako #FullBushInABikini, lidé sdílejí své přírodní ochlupení s hrdostí.

Kim ví, co monetizovat

A sociální sítě nejsou jedinou platformou, kde lidi tenhle trend podporují. High fashion domy jako Maison Margiela na svých přehlídkách začaly používat umělé ochlupení, které se stalo vizuálním prvkem v couture kolekcích. Takže ano, Kim kolekce vám může připadat jako šílenost, ale ve výsledku se spíš jedná o strategický krok, jak vstoupit do diskuze, která se už dávno vede – a zmonetizovat ji do produktu.

Balanc mezi parodií a trendem

Samozřejmě, že se objevují i skeptické hlasy, že jde pouze o přehnaný marketing a důkaz, že v kapitalismu se dá prodávat všechno. A ano, netvrdím, že některé produkty SKIMS byly za mě šlápnutím vedle, ale pravdou je, že že produkt byl během pár hodin vyprodaný a každé kliknutí na web SKIMS znamenalo další nákup, ať už šlo o „chlupatá tanga“, nebo jiné kousky z kolekce. A přesně v tom Kim exceluje, často balancuje mezi parodií a produktem, mezi šokem a trendem.

Jan Houška

Jan Houška

@yanhoechka

Milovník skandinávské kinematografie, americké literatury, italské gastronomie a cestování vlakem po českých luzích a hájích.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné