„Maybe it’s Maybelline“ má nový hlas – Miley Cyrus přetvořila ikonický jingle
Foto: Maybelline
Foto: Maybelline
Maybelline, světová jednička mezi make-up značkami, oznámila, že se jejich novou globální tváří stává multi-platinová zpěvačka a mezinárodní ikona Miley Cyrus. Společně přinášejí novou éru krásy, kde se hudba a make-up prolínají. Ústředním motivem kampaně je odvážná reinterpretace slavného jinglu „Maybe it’s Maybelline“, který Miley přetvořila do intimní, syrové a energické podoby.
„Pamatuju si, jak jsem si jako malá zpívala jingle Maybelline a představovala si, že jsem na obrazovce já. A teď jsem. Vzít něco tak ikonického a udělat z toho svou verzi je silné a osobní,“ řekla Miley Cyrus. Podle ní je partnerství s Maybelline přirozeným krokem, jelikož make-up a hudba jsou pro ni propojené: „Hudba je performance i upřímnost. Make-up obojí podtrhuje. Je to způsob, jak říct pravdu, aniž bych musela promluvit.“
Kampaň, která aktuálně startuje, propojuje nostalgii s odvážnou reinvencí. Miley i Maybelline tak společně ukazují, že krása má smysl, když je výrazem kreativity a sebevyjádření. „Miley není jen globální ikona – je múzou moderní krásy. Její umění balancuje mezi silou a křehkostí,“ uvedla Sandrine Jolly, globální prezidentka Maybelline New York.
Partnerství odstartuje reimaginovaným jinglem, který bude znít napříč televizními spoty, digitálem, sociálními sítěmi i prodejnami. Miley se stane také tváří velkých produktových novinek, a to od nové kolekce barev po virální hit Sky High Mascara.
„Myslím, že tato kampaň ukazuje, že krása je tekutá, sebevědomí může vypadat milionem různých způsobů a že jsi tím byla od začátku,“ dodává Miley. Partnerství je dlouhodobé a už teď slibuje, že spojení Miley a Maybelline posune hranice toho, co si pod pojmem krása dokážeme představit.