Swarovski odhaluje sváteční kampaň, v hlavní roli je Ariana Grande

Swarovski odhaluje sváteční kampaň pro rok 2024 s globální ambasadorkou značky, držitelkou Grammy a herečkou Arianou Grande. Kampaň s názvem ‘Party of Dreams’, kterou vizuálně ztvárnila globální kreativní ředitelka Giovanna Engelbert, zachytili přední módní fotografové Mert a Marcus a filmové momenty natočil režisér hudebních videí Christian Breslauer.
Redakce Cosmopolitan 29. října 2024

Foto: Swarovski

V kampani sledujeme Arianu, jak slaví příchod sváteční sezóny a vydává se do Party of Dreams, jako by vstupovala do světa Swarovski – radostného, extravagantního a zářivého. Vstupuje do nočního klubu, který ztělesňuje podstatu vesmíru Swarovski – zářící ikonickými barvami a motivy – a díky tomu ožívá sváteční atmosféra a večírek nabírá na intenzitě. Na své cestě potkává řadu skvostně oděných hostů a tanečníků, ozdobených šperky Swarovski a couture modely.

Hosté, kteří na ni netrpělivě čekají, aby společně tančili a oslavovali noc plnou radosti, vyzařují individualitu, sebevyjádření a inkluzivitu, inspirováni ikonickými party osobnostmi různých epoch. Společně se scházejí pro dokonalý vysněný večírek. Ariana, stylizovaná do zářivých kousků z ikonických kolekcí Swarovski Millenia a elegantní řady Matrix Crash, a oblečená do couture modelu navrženého speciálně Giovannou Engelbert, rozjasňuje večírek svou radostí a svátečním duchem.

Giovanna Engelbert uvedla: „Bylo mi ctí nejen vytvořit nejúžasnější večírek všech dob, ale také spolupracovat s neuvěřitelnou Arianou Grande. Realizace mé vize byla neuvěřitelná zábava. Vidět ji, jak s nadšením přijímá radostný a moderní půvab Swarovski, je pro mě čest i radost. Tento projekt je naplněním dlouholetého snu, který se stal skutečností v té nejextravagantnější a nejživější podobě, plné kreativity, popkultury a touhy oslavit a přinést radost do sváteční sezóny. Všichni jste srdečně zváni na Party of Dreams!“

Ariana Grande dodala: „Slavit na Party of Dreams, obklopena nejstylovějšími a nejkouzelnějšími hosty ověšenými šperky Swarovski, byl nezapomenutelný zážitek. Miluji, jak kampaň zachycuje sváteční náladu, a dynamický styl filmu, který vše dokonale propojuje. Energie na place byla nakažlivá – tančili jsme tak dlouho, že nikdo nechtěl jít domů! Jsem nadšená, že můžeme v této sezóně přinést trochu radosti a třpytu, a těším se na pokračování této cesty se Swarovski.“

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné