Donatella Versace opouští post kreativní ředitelky značky Versace
Foto: GettyImages
Foto: GettyImages
Donatella Versace, sestra zakladatele značky Gianniho Versaceho, převzala vedení po jeho tragické smrti v roce 1997. Během svého působení udržovala a rozvíjela odvážnou a okázalou identitu značky, čímž si získala uznání po celém světě. Po odchodu z pozice kreativní ředitelky se ujme role hlavní ambasadorky značky, kde se zaměří na filantropické aktivity a globální propagaci Versace.
Dario Vitale, nový kreativní ředitel, přichází do Versace s bohatými zkušenostmi. Po absolvování Istituto Marangoni pracoval pro značky jako Bottega Veneta a Dsquared2. V roce 2010 se připojil k Miu Miu, kde významně přispěl k růstu značky. Jeho jmenování naznačuje možný posun v estetice Versace směrem k elegantnějšímu a sofistikovanějšímu stylu.
Tato změna ve vedení přichází v době, kdy se objevují spekulace o možném prodeji značky Versace, popisuje Wall Street Journal. Mateřská společnost Capri Holdings údajně jedná se společností Prada o prodeji Versace za přibližně 1,5 miliardy eur. Tato jednání odrážejí širší trendy v módním průmyslu, kde dochází k přehodnocování designérského vedení v reakci na měnící se tržní podmínky.
Odchod Donatelly Versace z pozice kreativní ředitelky představuje konec jedné éry pro značku. Její odvážné příspěvky k módě a popkultuře zanechaly nesmazatelnou stopu. Módní svět nyní s napětím očekává, jakým směrem se pod vedením Daria Vitaleho bude značka Versace ubírat.