Designér Jan Černý představuje JAN SOCIÉTÉ
Foto: Jan Černý
Foto: Jan Černý
Nová éra Jana Černého: z designéra se stává brand. Z tvorby odchází Janovo příjmení a stává se z něj komplexní značka, pod kterou bude návrhář působit spolu s celým teamem. JAN SOCIÉTÉ má také navazovat na myšlenku komunity, kterou Jan buduje nejen díky jeho kolekcím, ale i eventům, speciálním kolaboracím, objektům a friends of the brand.
"Už nějaký čas jsem cítil potřebu posunout sebe i značku Jan Černý dál. Už dávno nepůsobím v brandu sám. Pracuji v týmu a jsem obklopený zajímavými mladými osobnostmi a současně jedněmi z nejlepších z oboru, díky čemu vznikají unikátní projekty. Slovo SOCIÉTÉ přidává do brandu novou důležitou informaci - a to pocit komunity, společnosti, kultu, který vytváříme. JAN SOCIÉTÉ má také tendence posunout naše působení na mezinárodní trh. Se změnou přichází i nové logo, brzy také evropský online store jansociete.com a prostor na vyjádření všech častí práce. Všichni jsme a jste členové teamu = Société," popisuje Jan Černý.
Jan také představuje nové logo, které vytvořil Martin Tomáš. "S Honzou jsme chtěli vyjádřit růst, kterým si jeho značka prošla a také růst, který ho ještě čeká. Proto jsme vybrali na ztvárnění tohoto symbolu právě větev s pučícími listy a její naklonění na pravou stranu. Font se sice od klasického fontu na Janových kolekcích liší, ale zároveň svou podobností na něj odkazuje,"vysvětluje grafický designér Martin Tomáš.
Ve značce dále zůstává i ikonické přeškrtnuté logo JAN, které nové logo spíše doplňuje, uceluje komunikaci a dává prostor novým kreativním projektům.