Speed date: Je Martin Carev chodící green flag, nebo jen hezky voní?

Project managerka Cosmopolitanu Kristina Kašparová vyrazila na rande s influencerem a dobrodruhem Martinem Carevem. A dozvěděla se spoustu zajímavých věcí - kromě jiného i to, jaká vůně je podle něj na první schůzce trefou do černého.
komerční článek 14. listopadu 2025

Foto: Tomáš Thurzo

Buďme upřímní, na žádné randíčko se nejde bez dokonalého parfému. Lamač dívčích srdcí Martin Carev má v tomhle směru jasno - pro sebe vybírá charismatické vůně, na holkách se mu zase líbí sladké, svěží a něžné tóny, které mu nějakým způsobem připomínají ženskost. Než s project managerkou Cosmopolitanu Kristinou vyrazili na speed date, pár jich spolu vyzkoušeli. A ve vůních Valentino se našli oba.

„Na holce mě jako první zaujme samozřejmě zevnějšek – obličej, úsměv… Docela důležitý jsou pro mě zuby, na ty se koukám hodně,“ říká Martin, který toho ale v lásce hledá mnohem víc: „to, že umí udělat dobrej vtip je známka intelektu. Největší green flag pro mě taky je, když má dobré vztahy s rodinou.“ A hezká vůně? Ta je samozřejmost, protože bez ní vzájemná chemie prostě nemůže fungovat.

Trochu punk, hodně sexy

Na společné rande si oba vybrali vůni Born in Roma od Valentino. „K tobě se ta svěží sladká vůně hodí. Je to jak vrána k vráně,“ laškoval Martin, kterému ke spokojenosti chybělo už jen to, aby Kristina řekla nějaký chytrý fór (a nebojte, dočkal se!). 

Takže zatímco Kristina sáhla po květinově ovocné kompozici s jasmínem sambakovým, kašmeranem a bourbonskou vanilkou (Born in Roma Donna EdP), Martin zvolil dřevité, aromatické spojení šalvěje, kouřového vetiveru a lístků fialky (Born in Roma Uomo EdP). A i když se rande odehrávalo v Praze, the atmosphere was Born in Roma." 

Vůně Born in Roma pro každou příležitost

Řada Born in Roma zahrnuje celou řadu vůní, které se hodí pro každou vaši osobnost - ať už chcete být extravagantní (Coral Fantasy), plní energie (Green Stravaganza), jedineční (Born in Roma), jednoduše sví (Extradose), cítit se krásní (Intense), nebo máte zasněnou náladu (Yellow Dream). 

Každý z parfémů, pro muže i ženy, vznikl jako óda na sebevyjádření a kořeny značky Valentino i Říma, města, kde se prolíná historie s moderním přístupem. Flakony zdobí kovové detaily odkazující na haute couture modely značky, a inspirací se jim stala římská architektura.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné