IQOS s Adonxem oslavují diverzitu a sounáležitost

Značka tak navazuje na spolupráci s designéry, jako je Jan Černý či Alex Monhart, anebo illustrátor Michal Bačák.
Text: Redakce 22. července 2023

Foto: Matúš Tóth

Popová ikona Adam Pavlovčin aka Adonxs, který pro novou, limitovanou edici bezdýmného zařízení IQOS ILUMA WE složil taneční jingl Spotlight. Poprvé a rovnou naživo ho bylo možné slyšet během letošního MFF Karlovy Vary, a to v IQOS LOUNGE u legendárního hotelu Thermal. Barevný design edice oslavuje rozmanitost, ale také sounáležitost celosvětové komunity kuřáků, kteří z cigaret přešli na bezdýmnou alternativu.

Jak jste přistupoval k výzvě vytvořit originální skladbu u příležitosti uvedení limitované edice IQOS ILUMA WE? Co bylo na této spolupráci zajímavé a jiné?

Stejně jako při každé spolupráci se vždy snažím navnímat koncept a představu klienta a zároveň je doplnit o svou vizi daného produktu. Při limitované edici IQOS ILUMA WE jsem měl rozhodně potřebu odchýlit se od melancholického a baladového přístupu k tvorbě a právě naopak přijít s něčím povzbudivým a rytmičtějším. Konec konců, stejně to cítili i VIP uživatelé, kteří hlasovali v anketě.     

Čím vás nejvíce zaujala vize limitované edice IQOS ILUMA WE?

Kořenem této limitované edice je pro mne pocit sounáležitosti, být součástí dění, ať už je to při tvorbě nebo při oslavě filmu či hudby. Sám naplno rozumím pocitu anebo touze být viděn a respektován a tato edice se rozhodně nese i v tomto duchu.

Jaký význam pro vás mají slova jako diverzita a sounáležitost?

Myslím, že v posledních pár letech se tato slova dostala do popředí a určitě se mi obě asociují s něčím pozitivním. Diverzitu bych dnes přeformuloval na realistické vykreslení skutečnosti a prostor, který se nevyhrazuje vůči jinakosti, zatímco sounáležitost jako solidaritu a empatický přístup mezi lidmi, který je také velmi důležitý.  

Jak většinou vznikají vaše skladby? Co vás inspiruje?

Můj proces tvorby je různorodý a nemá jednu šablonu. Většinou hledám harmonickou progresi na klavíru, k níž souběžně vzniká improvizací i melodická linka a na závěr text. Někdy zcela naopak se mi stane, že uslyším v obchodě nebo v sluchátkách nějakou skladbu, se kterou se mi okamžitě asociuje něco, co v tom daném momentu prožívám, a koncept textu přijde tehdy jako první. Jindy zase vytvářím jen topline nebo melodickou linku a text do už vyprodukovaného dema svých producentů.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné