AUTHENTIC DAY 2: Co přinesl druhý den nejautentičtější akce roku?

Pojďte si s námi zrekapitulovat druhý den akce Be Authentic, která se odehrála v pražské Spojce Karlín.
Text: Redakce 13. listopadu 2022

Foto: Ondřej Rychnavský

A je to. Naše dlouho připravovaná akce Be Authentic, prostřednictvím které jsme chtěli oslavit přirozenost, včetně všech chyb a nedostatků každého z nás, je za námi. Páteční program se odehrál v pražské Spojce Karlín a přítomni byli samí zajímaví a inspirativní lidé - naši speakeři, osobnosti z módy a sociálních sítí, ale také naši čtenáři, kteří mohli vyhrát volný vstup pro sebe a svůj doprovod. Akce trvala celý den a měla velmi bohatý program. Kromě přednášek čekalo na všechny zúčastněné dobré jídlo a pití, workshopy a také spoty našich partnerů, kde si mohli vyzkoušet jejich produkty. 

Po čtvrtečním sleepoveru odvezly vozy Škoda auto naše spřízněné duše do Spojky Karlín, kde měl za pár chvil začít program akce Be Authentic. V tu dobu už se na místě pomalu scházeli naši čtenáři, kteří vyhráli volné vstupenky, a mohli si tak celý den užít s námi 🧡. Program otevřela šéfredaktorka časopisu Cosmopolitan Adéla Mazánková a psycholožka Linda Krumpholcová, které se spolu věnovali tématu: poznejte sami sebe a to nejsilnější, co ve vás je. 

Celý den se pak nesl ve znamení zajímavých talků. Adéla Mazánková spolu s módním ředitelem Cosmopolitanu Honzou Pokorným přiblížili DNA časopisu a podělili se i o tipy, jak dlouhodobě udržet autenticitu značky. Honza si pak převzal slovo a přiblížil hostům, jak stylista pracuje s různými typy a charaktery osobností na focení i mimo něj a jaká jsou stylistická DOs & DON´Ts.

Svou přednášku měla také influencerka a naše listopadová coverstar Teri Hodanová, a to na téma rebranding v přímém přenosu a jak použít sociální sítě při hledání svého pravého já. Markéta Růžičková, go-to market stratég na zahraniční trh pak poradila, jak najít svůj hlas i na úplně cizím trhu. Filmová producentka a majitelka talentové agetury Nochi Julie Žáčková rozebrala téma Young talents a proč jim víc věřit, Juliana Summerling managing director slovenské značky Buffet Clothing se rozpovídala o budování identity brandu a spolumajitel secondhandu 1981 David Homola poradil své tipy, jak budovat firemní kulturu a jak pracovat s mladým kolektivem. Na závěr jsme přivítali vizuální básnířku a creative director Michaelu Fenklovou, která přiblížila odhalení duše a kdy z ní udělat projekt a kreativní foodstylistku Barboru Gábovou, jež sdílela svou vizi kreativního kolektivu a přiblížila výhody a nevýhody dynamické spolupráce a síly flexibility.

Ve volných chvílích si naši hosté mohli na vlastní kůži a vlasy vyzkoušet kosmetiku od Havlíkovy apotéky, Mary Kay, Pure District a Sayoss, potěšit své chuťové buňky pralinkami Ferrero, dát si výborný míchaný drink pod taktovkou Campari, potěšit oko oblečením od Answear nebo zjistit, jak na duševní klid a pohodu díky značce Yavaine. V rámci dne byl také workshop à la vytvoř si vlastní mood board a dej tak viditelně najevo, co tě vystihuje. A jak to tak vypadalo, kreativní duše dřímala úplně ve všech 😊.

Jsme rádi, že si všichni akci užili tak, jako my a doufáme, že se společně setkáme opět brzy!

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Předplatné