Sydney Sweeney prodává mýdlo s kapkou své koupelové vody
Foto: GettyImages
Foto: GettyImages
Mýdlo vzniklo jako reakce na předchozí reklamu Dr. Squatch, kde Sweeney pózovala ve vaně a oslovovala diváky jako „dirty little boys“. Fanoušci začali žertovat o tom, že by chtěli její koupelovou vodu – a Sydney se rozhodla jim vyhovět. Výsledkem je limitovaná edice 5 000 kusů mýdla s exfoliačním pískem, výtažkem z borové kůry a kapkou vody z její koupelové scény.
Mýdlo je inspirováno Pacifickým severozápadem, odkud Sweeney pochází. Obsahuje tóny borovice, jedle douglasky a zemitého mechu. Sweeney uvedla, že chtěla vytvořit produkt, který je „divný tím nejlepším způsobem“ a zároveň podpořit muže v péči o sebe pomocí přírodních produktů.
Reakce na sociálních sítích jsou smíšené. Někteří fanoušci jsou nadšení a považují mýdlo za originální nápad, jiní kritizují Sweeney za to, že se podílí na objektifikaci sebe sama. Komentáře sahají od „Gwyneth Paltrow vibes“ po „Tohle je dno“. Sweeney však tvrdí, že jde o způsob, jak se zapojit do konverzace s fanoušky a zároveň propagovat přírodní péči o tělo.
„Sydney’s Bathwater Bliss“ bude k dispozici od 6. června na webu Dr. Squatch za 8 dolarů za kus. K dispozici bude pouze 5 000 kusů, z nichž 100 bude rozdáno v soutěži na Instagramu značky.