Top beauty značky celebrit, které stojí za pozornost & propadáky roku
Foto: IG (@haileybieber, @florencebymills, @goop)
Foto: IG (@haileybieber, @florencebymills, @goop)
Může to trvat dlouho, než no name beauty značka prorazí a dostane se do obecného povědomí, a někdy to ani neklapne. Když za ní ale stojí zvučné jméno, je to už jiné kafe… Otevřou se jí dveře do naší pozornosti, ani nevíme jak. Celebrití jména totiž pořád ještě táhnou, a to i přesto, že oproti minulosti už stoprocentní úspěch nezaručují. Náš nejvtipnější nejmenovaný kolega (ahoj, Martine!) se nám přiznal, jak kdysi naivně věřil, že Naomi Campbell určitě voní po některém z deodorantů z drogérie, které nesly její jméno.
Dnes má kosmetickou značku kde kdo a my už zdaleka tak naivní nejsme. I když hvězdné jméno naši pozornost přitáhne, řídíme se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj, nenech si nic nakukat… Přesně to jsme udělali – a here we go:
Šíleně geniální umělkyně Lady Gaga je v show i byznysu ostřílená diva. To, že miluje make-up a že má i kontakty na ty správné lidi, kteří ho namíchají co nejlíp, jí člověk prostě intuitivně věří. Její značka je na vzestupu – letos na jaře expandovala do Sephor po celé Evropě, a co jsme tak měli možnost ji vyzkoušet, je FAKT top. Motto? Supercharged clean artistry. Inovace, futuristické poznatky a kvalita. Zkrátka šikovná holka!
Modelka vyrůstala na australském venkově a o zdravý life style se prý zajímala odjakživa. Je průkopnicí v clean beauty a její značka od roku 2009 jen vzkvétá. Možná i proto, že nekáže vodu a nepije víno jako, ehm, jiné celebrity (viz propadáky na poslední straně článku, hi Kate). Navíc je její manžel Evan Spiegel mega úspěšný byznysmen, který jí jistě rád poradí, jak na to strategicky jít.
Pozor, tohle je hot novinka. Zpěvaččina maminka měla kadeřnický salon a malá Bey tam často okukovala, jak mění lidem vlasy k lepšímu. Sázka na značku vlasové kosmetiky tak byla prý splněný dávný sen. Během své kariéry si hairstylingu užila také dost a všechny postřehy chce přes svůj brand sdílet. Její krédo? Safe & Effective. Design každopádně vypadá stylově a krásně.
Rihanna je určitě průkopnicí na poli beauty brandů slavných. Svou značku rozjela v září 2017 a její story? Na svých tours si dělala make-up většinou sama, často prý ale nenašla příslušné odstíny (oh, really?). Pro Filt’r make-up byl první superstar z dílny Fenty Beauty, začínal na 40 odstínech a dnes jich má už přes 50. Tomu se ve věku hlásání diverzity říká „zahrát duchu doby do noty“.
Harry koncem roku 2021 začínal s cute laky na nehty a skincare, ale závratné sumy z toho nebyly. Loni ovšem najal nového CEO, který přidal parfémy a expanduje do vybraných obchoďáků. Hm, to vypadá nadějně!
Když v roce 2019 běžela třetí řada seriálu Stranger Things, kde Millie hrála, každý chtěl i její fialkové tubičky. Velký podíl značky pak střelila a je v balíku. Good job!
Herec, ale i investor a byznysmen Brad od své ex Angeliny odkoupil podíl na společné vinici ve Francii a koloběh vína v přírodě ho inspiroval založit si beauty bra(n)d. Když máte v sadu hrozny, udělejte ze zbytků luxe kosmetiku. Dobrý nápad!
Když v roce 2008 zakládala Goop, čelila útokům, že je moc ezo a šíří pavědu. Přesto její brand s hodnotou 250 milionů dolarů žije dál, sunscreeny a oleje se prodávají jako housky na krámě Gwyn vlastní třetinový podíl a může si v klidu meditovat.
Fiúúúú! Značka, která zažívá raketový start. Zatím má Hailey jen pár produktů, ale brzy to prý rozjede víc. Nejlepší reklama? Její pleť. Všechno má light, glowy a zákazníci podvědomě věří, že to pak budou mít taky (ano, Hailey, doufáme a nakupujeme u tebe i my, skeptičtí beauty editoři).
Když v roce 2016 se svou značkou vystartovala, čelila kritice, proč uvádí make-upový brand, když veřejně hlásá, jak s jeho používáním skončila. Zametlo se to pod koberec a spolupráce funguje dodnes. Její značka má hodnotu 150 milionů dolarů a prodělečná jistě není. A jestli své produkty Alicia vážně používá? Tvrdí, že ano, ale známe to…
Je zastáncem přirozeného stárnutí, na svůj věk (51) tedy nevypadá. Jeho sustainable skincare vyvinutá ve spolupráci s top dermatology je považována za „pretty cool“ (souhlas!).
Beauty značka podnikavé Beranky už po pěti letech existence vykazuje profit (u módy se to povedlo až po patnácti). K dekorativce loni na podzim přibyly i luxusní parfémy.
Když hodíte do Googlu otázku, jestli se jejímu beauty impériu daří, vyjede na vás hodnota 4 miliardy dolarů, profit. Kim v byznysu umí chodit – vsadila na design a zeštíhlovací prádlo a uspěla
Dítko covidu vykazuje stabilně rostoucí příjmy. Značka si získala srdce (i peněženky) gen Z, mileniálů i expertů, kteří uznávají, že jsou její produkty kvalitní.
Hayley našla skulinu na trhu a vyrukovala s výrazně barevnými přelivy na vlasy, které jsou krémové, fresh, blbuvzdorné a krásně voní. Značku založila se svou hairstylistkou Brian O’Connor a bingo.
Dara Rolins je známá svou pracovitostí a podnikavým duchem, ale i pro lásku k beauty. Když uvedla vonné svíčky, měly úspěch, přidala mýdla a nedávno také fancy vlasovou kosmetiku. Zakládá si na kvalitě ingrediencí. A ano, její obývák je plný vlastních svíček…
Úspěšná česká influencerka, youtuberka a fotografka začala podnikat už v sedmnácti a evidentně má tah na branku. Stojí si za tím, že každému produktu své veganské rodinné značky věnuje hodně pozornosti, prý až 90 % pracovního času. Asi i proto prosperuje.
Podzim, zima… Loni
oznámil, že jeho Twenty
Nine Palms zamrzla
a zavírá se krám.
Nevyšlo to, stane se…
Očekával se úspěch, ale profity R.E.M. Beauty předpoklady nenaplnily. Škoda, vypadá tak hezky
I Cosmoss to má pěkné, ale vzhledem k lifestyle zakladatelky jí lidé moc nevěří, že teď už jen medituje a pije čajíky.
Boom, pak sešup. Kylie Cosmetics čelila kritice vizážistů a dalším skandálkům (copycat Rihanny).