Díky novým vůním Boss The Scent je svět zase o něco voňavějším místem...
Foto: Boss The Scent
Foto: Boss The Scent
Máloco dokáže tak zvednout náladu jako příjemná vůně, která se postupně uvolňuje celý den... Pokud hledáte něco nového, co by vás chytlo za nos, nebo byste rádi obohatili svou sbírku parfémů, máme pro vás tip. Nedávno totiž spatřily světlo světa dvě nové kompozice pro ni a pro něj z rodiny BOSS The Scent, přičemž obě přináší nádech smyslnosti a zanechávají nezapomenutelný dojem.
Vůně BOSS The Scent jsou dnes ikonickými kousky, o čemž svědčí i to, že si podmaňují parfumérie a koupelny už deset let. Nyní toto legendární parfémové duo přichází v novém designu s plnitelnými flakony, intenzivnějšími složeními a kampaní, v níž září David Corenswet a Eliza González, dvě krásné bytosti, které nám zprostředkovávají klíčové poselství: čím silnější je vůně, tím větší je přitažlivost.
Obě vůně si zachovávají své původní ikonické vonné profily, jejich intenzita je ale silnější, a tím pádem na kůži déle vydrží. Zatímco pánská vůně kombinuje ambrové, ovocné a dřevité tóny, dámská vůně jí zdárně sekunduje se svým ambrově-květinově-ovocným vyzněním.
Kouzlo obou kompozic spočívá v použitých ingrediencích a jejich kombinacích. Pánská toaletní voda BOSS The Scent Eau de Toilette, kterou vytvořil parfumér Pascal Gaurin, se otevírá pikantním přírodním zázvorovým olejem, kontrastujícím se svůdným ovocem Maninka, jehož esence byla vyvinuta ekluzivně pro značku BOSS. Podmanivou směs pak obohacují hřejivé tóny kůže, které ji decentně uzemňují.
Protipólem pánské vůně je parfémovaná voda pro ženy BOSS The Scent Eau de Parfum, které vévodí broskvový extrakt vyzařující opojnou energii v kontrastu s bohatým, sametovým květem Osmanthu. Hloubku vůně dále
umocňuje obklopující základ z bílého pižma, jenž vůni dodává smyslnost a
zanechává neodolatelnou stopu.
S odkazem na spojení dvou lidských bytostí vznikly dva křišťálové skleněné flakony s ostrými hranami, které dokonale symbolizují rovnováhu síly a smyslnosti. Zatímco flakon pánské vůně se tyčí do výšky, ten určený pro ženy odráží krásu odolných diamantů. Oba jsou přitom opakovaně plnitelné, a pomáhají tak ulevit životnímu prostředí. Náhradní náplně lze samostatně pořídit v objemech 200 ml pro něj a 150 ml pro ni, a jejich výměna je velmi snadná - stačí je našroubovat na hrdlo flakonu, přičemž plnění se automaticky zastaví. Pokud si ale nebudete vědět rady, v parfumérii vám rádi poradí.
Co se kampaně týče, hlavních rolí se zhostil americký herec David Corenswet (Superman) a půvabná mexická herečka a zpěvačka Eiza González (3-Body Problem). Pod dohledem oceňovaného režiséra Daniela Sannwalda prožívají smyslné setkání a odolávají vzájemné přitažlivosti, aby následně spojily své síly a dosáhli tak nové úrovně překračující hranice, což by se dalo shrnout heslem „spolu silnější".
Zaujali jsme vás? Tak teď už nezbývá než popřát, aby se vám nové vůně krásně nosily.