Jak by vypadala identita KVIFFu, co se dá nosit?

Nově vzniklé styling studio Diviant rozvádí Najbrtův vizuální styl pro KVIFF do nositelné podoby a představuje, na co se můžeme v jeho podání ve světě stylingu těšit.
Text: Jan Houška 30. června 2023

Diviant

Novou identitu pro už 57. ročník karlovarského festivalu s podtitulem “Švihnutí bičem a začínáme” představilo Studio Najbrt koncem dubna. Minimalistická hra barevných čar inspirovala styling studio Diviant k experimentování s její nositelnou podobou.

“Hned po odhalení jsem si začala představovat, jak skvěle může letošní tvarosloví vizuálu podtrhovat dynamiku těla a evokovat ladnost pohybu, či tance i ve statické podobě,” říká Karolína Eva Bergmanová, zakladatelka studia Diviant.  

Prvotní materiálové studie vznikaly pomocí švihu linek tužkou na papíře, ale hodně rychle se tvorba přenesla do digitálního prostředí, kde s vizualizacemi pomáhala mimo jiné i modelace pomocí AI nástrojů.

Ve vizi festivalové kolekce se vzájemně proplétají prvky drzé noblese a nenucené provokace. Nositelka se ocitá v centru dění, kolem kterého se tvoří dojem roztančených neonových světel. Jednotlivé kusy evokují motiv pozastaveného víru nočního festivalového života.

“Od začátku jsme chtěly stvořit kolekci, která na červeném koberci upoutá pozornost každého objektivu, ale hlavně její nositelce propůjčí pocit sebevědomé nespoutanosti”, říká k návrhům fashion art directorka & prompt engineer Alexandra Axell.  

Společně s Bergmanovou a Axell na projektu pracovala i hlavní stylistka studia Jana Plačková, která studii konzultovala i z pohledu samotné materiálové proveditelnosti. “Letošní kolekce, kterou jsme nazvaly Un-real Collection však ale zůstane čistě ve své digitální podobě,” dodává Plačková.

Diviant je nově vzniklé stylingové studio, které věří, že pomocí stylingu se dá vyjádřit jakákoliv myšlenka, příběh, či emoce. Ve své tvorbě se Diviant plánuje věnovat hned několika pilířům. Stěžejním bude právě Corporate Styling, tedy rozvedení korporátní identity do fyzické formy. “Pomocí stylingu dokážeme zhmotnit nejen vizuální prvky, ale reflektovat především positioning, personalitu a hodnoty značky. To vše také v naprostém souladu s firemní ESG filozofií,” dodává Bergmanová. Mezi další aktivity patří Event Styling, specializující na navržení outfitů a doplňků v souladu s tématem akce jak pro jednotlivce, tak ale i skupiny, nebo hostesky.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné