Zapomeňte na Tinder, teď se randí v supermarketech

Teda alespoň ve Španělsku a Portugalsku...
Jan Houška 12. září 2024

Foto: Getty Images

Randění je zábava, a to až do té doby, kdy přestane zábavou být. Máte pocit, že na dating aplikacích narážíte jen na samá individua s kaprem v ruce, popřípadě se vám tam ukazují lidi, kteří už vás "tak jak vás Bůh stvořil" viděli? Možná se můžete v honbě za láskou inspirovat na jihu.

Ananasové randění totiž ovládlo Instagram a TikTok, ale tentokrát tento trend nevznikl ve Spojených státech. Nezadaní ve Španělsku a Portugalsku nyní hledají partnery v místních obchodech Mercadonas tak, že do nákupních košíků vkládají obrácené ananasy.

Teď si určitě klepete na čelo a říkáte si, jak tohle asi může tak fungovat, co? Ale pozor! Singles s ananasay v košíkách pak v oddělení vína narazí na vozíky potenciálních partnerů. Nezadaní Španělé se tak každý den mezi 19. a 20. hodinou vydávají do míst, kde se nachází řetězec supermarketů Mercadona, s příslibem možného románku, popisuje Greek Reporter.

O rozmach tohoto trendu se nejspíše postaral španělský herec Vivy Lin, který na internetu sdílel video, které natočil právě v Mercadoně během této „seznamovací hodiny“. Tento „pineapple dating craze“ se rychle šíří po sociálních sítích, zejména na Instagramu a TikToku.

Nicméně, s rostoucí popularitou trendu přišly i komplikace. V Madridu a dalších městech, jako je Bilbao, se vyskytly incidenty, kdy mladí lidé bezcílně tlačili nákupní vozíky bez úmyslu cokoli koupit, což vedlo k zásahům policie. Někteří lidé se dokonce oblékli do kostýmů ananasů.

I když samotná Mercadona tento trend nezačala, využila ho ve svůj prospěch. Na oficiálním TikTok účtu zveřejnila příspěvek s vtipným popiskem: „Ananas na polici v Mercadoně čeká, až vám domluví schůzku.“

Jan Houška

Jan Houška

@yanhoechka

Milovník skandinávské kinematografie, americké literatury, italské gastronomie a cestování vlakem po českých luzích a hájích.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné