Staycation očima marketingové ředitelky legendárního pražského hotelu
Foto: Benedikt Renč
Foto: Benedikt Renč
Hotelový merch ve spolupráci s umělcem Martinem Lukáčem i módním návrhářem Lukášem Macháčkem, barové takeovers i nespočet večírků včetně hot after party pro rapery Calina a Viktora Sheena po jejich vyprodaném koncertu v O2 areně. A hádejte, kdo z hotelu Andaz Prague přetáhl šéfkuchaře Richarda Bielika?
„Byl to lehce riskantní krok, ale vyplatilo se,“ usmívá se Kristýna Valoušková, která toho za necelý rok v pozici marketingové ředitelky hotelu Almanac X Alcron Prague se svým týmem zvládla obdivuhodně hodně. Právě díky ní je slavný hotel znovu na mapě i mladších generací.
V našem srpnovém čísle Kristýna popisuje, jaké předpoklady je pro takovou pozici potřeba splňovat. Jak nahlíží na staycation, si můžete přečíst tady a teď.
Staycation je rozhodně silný fenomén, zejména v posledních letech. Já osobně staycation miluji a ráda prozkoumávám i naše konkurenční hotely. I když člověk bydlí v Praze, jakmile se přesune do hotelu, najednou si přijde jako v jiném světě – postel je vždy hezky ustlaná, máte nepřetržitý servis a opravdu o nic se nemusíte starat. Na nějaké krátkodobé odreagování a vypnutí je to ideální.
Pro nás je Česko a Slovensko poměrně klíčovým trhem už jen kvůli historii hotelu, která je silně zakořeněná v paměti místních občanů. A čím dál více z nich tuto možnost využívá. Opravdu dost jich je i z Prahy nebo Středočeského kraje.
Rozhodně ano! Hlavně v našem prezidentském apartmá, které má ten nejkrásnější výhled na pražský Hrad. Celý pokoj je zařízený jako útulný luxusní byt, tudíž si v něm člověk skoro ani nepřipadá jako v hotelu. Hotelové výhody jsou ale samozřejmě plus, hlavně nepřetržitý room service nebo snídaně do postele.
Více nyní oceňuji detaily a práci, která se skrývá za dokonalým servisem a pohodlím pro hosty. Vidím, kolik úsilí je potřeba k tomu, aby měli jedinečný zážitek.
Zbytek rozhovoru najdete v červencovém Cosmopolitanu.