Staycation očima marketingové ředitelky legendárního pražského hotelu

Kristýna Valoušková má naprostý dream job. Přečtěte si v rozhovoru, co obnáší, ale i jak jí změnil pohled na bydlení v hotelu.
Martin Váša 21. června 2024

Foto: Benedikt Renč

Hotelový merch ve spolupráci s umělcem Martinem Lukáčem i módním návrhářem Lukášem Macháčkem, barové takeovers i nespočet večírků včetně hot after party pro rapery Calina a Viktora Sheena po jejich vyprodaném koncertu v O2 areně. A hádejte, kdo z hotelu Andaz Prague přetáhl šéfkuchaře Richarda Bielika?

„Byl to lehce riskantní krok, ale vyplatilo se,“ usmívá se Kristýna Valoušková, která toho za necelý rok v pozici marketingové ředitelky hotelu Almanac X Alcron Prague se svým týmem zvládla obdivuhodně hodně. Právě díky ní je slavný hotel znovu na mapě i mladších generací.

V našem srpnovém čísle Kristýna popisuje, jaké předpoklady je pro takovou pozici potřeba splňovat. Jak nahlíží na staycation, si můžete přečíst tady a teď.

Je to opravdu tak silný fenomén, jak se říká, nebo se v Almanac X Alcron Prague až tolik místních neubytovává?

Staycation je rozhodně silný fenomén, zejména v posledních letech. Já osobně staycation miluji a ráda prozkoumávám i naše konkurenční hotely. I když člověk bydlí v Praze, jakmile se přesune do hotelu, najednou si přijde jako v jiném světě – postel je vždy hezky ustlaná, máte nepřetržitý servis a opravdu o nic se nemusíte starat. Na nějaké krátkodobé odreagování a vypnutí je to ideální.

Pro nás je Česko a Slovensko poměrně klíčovým trhem už jen kvůli historii hotelu, která je silně zakořeněná v paměti místních občanů. A čím dál více z nich tuto možnost využívá. Opravdu dost jich je i z Prahy nebo Středočeského kraje.

Dovedete si představit, že byste v hotelu bydlela dlouhodobě?

Rozhodně ano! Hlavně v našem prezidentském apartmá, které má ten nejkrásnější výhled na pražský Hrad. Celý pokoj je zařízený jako útulný luxusní byt, tudíž si v něm člověk skoro ani nepřipadá jako v hotelu. Hotelové výhody jsou ale samozřejmě plus, hlavně nepřetržitý room service nebo snídaně do postele.

Jak se vlastně změnil váš pohled na bydlení v hotelích od té doby, co vidíte do zákulisí?

Více nyní oceňuji detaily a práci, která se skrývá za dokonalým servisem a pohodlím pro hosty. Vidím, kolik úsilí je potřeba k tomu, aby měli jedinečný zážitek.

Zbytek rozhovoru najdete v červencovém Cosmopolitanu.

Martin Váša

Martin Váša

@martinvasa

Spisovatel se syndromem podvodníka, latentní florista, extrovertní introvert, milovník kávy a časných rán.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné