Real life matchmakers: Proč si bohatí platí dohazovače lásky?
Foto: A24
Foto: A24
Nová romantická komedie Materialists ukazuje Dakotu Johnson jako drsnou dohazovačku, která hodnotí potenciální partnery… jako investice. Film s ironií odkrývá moderní randění jako trh, kde na prvním místě stojí výdělek, výška a image. I když některé scény působí cynicky, skutečnost je ještě dramatičtější...
High-end matchmakeři jako třeba Bonnie Winston z New Yorku sahají až ke 150 000 dolarů za hledání vhodného partnera a hlásí růst zájmu mezi bohatými klienty. Podobné služby nabízejí třeba firmy Project Soulmate, When We First a další. Tyhle firmy se navíc postarají kompletně o vše, včetně profilové fotky, psychoterapie a osobního koučinku. Klienti oceňují osobní výběr a eliminaci rizik, na rozdíl od fake profilů na seznamkách.
Po epidemie koronaviru bohatí lidé změnili svůj přístup k seznamovacím aplikacím. Tinder a Hinge nejsou podle mnohých spolehlivé. Podle Joi AI je 64 % uživatelů vyčerpaných, proto radši platí – protože se cítí v bezpečí a mají jistotu, že jejich možná láska bude opravdu ten pravý "match". Premium matchmaking se stává přirozenou volbou ve světě, kde sociální dovednosti shodou okolností ztratily svou sílu.
Ověření – osobní i digitální vetting filtrovaný ručně, žádní podvodníci.
Psychologie – pracují s potřebami účastníků, hodnotami a životními cíli .
Holistický přístup – koučink po randění, debriefing, řešení emocionálních výzev.
Síť – výběr omezený na kvalitní kandidáty – od miliardářů po charitativní srdcaře .
Prémiový matchmaking není pro každého – ale společnost se posouvá. Možná je svým způsobem revoluční vědět, že o vaši budoucnost se postará profesionál, odlehčí vás od iluzí ghostingu a nabídne víc než krásný profil. A Materialists? Ten film nás učí, že za čísly a krásou musí přijít emoční hloubka.