Co si o mně myslí ostatní?
Archiv Modivo
Archiv Modivo
„Život je můj koníček“ říkají hrdinové nejnovější kampaně MODIVO. Jako recept na úspěšný a naplněný život zmiňují plnění svých snů, užívání si každodenního života a respektování rozmanitosti. Dnes už se nebojí ničeho. A mohou - všechno. Kampaň, vytvořená v duchu sebevyjádření, bez ohledu na jakákoli omezení, včetně toho, jak nás vnímají ostatní, oslavuje podstatu života ve všech jeho barvách.
Hrdiny kampaně jsou obyčejní lidé s mimořádnými osobnostmi a pohledem na svět. Co si o mně lidé pomyslí? Ať si myslí, co chtějí. Je důležité mít ze sebe dobrý pocit – toto motto provází hvězdy kampaně po celý život. V souladu s tím co dělají, co chtějí, čerpají ze života naplno a plní si všechny své sny. Stejně jako jeden z nejcharakterističtějších představitelů Stříbrné generace - DJ Wika, uznávaná DJ s několika desítkami let zkušeností, headlinerka velkých hudebních festivalů a hvězda nejnovějšího dokumentu „Vika!“ v režii Agnieszky Zwiefki. Svou energií, charismatem a neměnným hladem po životě mohla by obdarovat mnoho generací. Stejně jako Ania, která léta hraje v seriálech a filmech, vášnivě čte, chodí na gymnastiku, nebo Barbara, která miluje psy, nadšená cestovatelka, filmová herečka, a je aktivní v amatérských divadlech. Silou ducha se může pochlubit i Maciej - herec a fotomodel, autor první solankové gradovny na světě. Jaké mají plány do budoucna? Žít, milovat, užívat si a poznávat. Vše ve svém vlastním stylu a podle vlastních podmínek.
Focení, které vzniklo v rámci kampaně MODIVO, si klade za cíl zdůraznit hodnoty blízké polskému multibrandu, tedy vyjádřit sebe, navrhnout vlastní verzi sebe sama, aniž byste museli uspokojovat ambice či názory někoho jiného, a rovněž sebeúcta a péče o své vnitřní dítě. Hrdiny kampaně se zcela náhodou stali představitele Stříbrné generace. Právě oni nejčastěji podléhají striktním pravidlům, jak se mají chovat, oblékat či žít, fungující v naší kultuře. Hrdinové kampaně boří tyto škodlivé stereotypy a ukazují, že vlastnosti, jako jsou radost a hlad po životě, energie a dobrá nálada jsou naprosto nadčasové.
V kampani dominují energické outfity, které dokonale ladí s charismatickými postavami a živými barvami v pozadí. DJ Wika pózuje na fotkách prezentujíc největší vitalitu v pastelové bomber bundě Femi Stories, kalhotách s flitry od dánské značky Rotate a ladících polobotkách v levandulové barvě s páskem od Karino. Ania je naopak je elegantní v retro stylu v zeleném saku Gestuz, pruhovaném svetru Levi’s a intezivně červené sukni od značky Birgitte Herskind. Basia ukazuje nadčasový přístup k casual, každodennímu vzhledu s velkou lehkostí, kombinuje světle modrou bomber bundu Tommy Jeans, svetr citrónové barvy Polo Ralph Lauren, rubínově červené kalhoty Kontatto s květovaným šátkem Ralph Lauren. Maciej je zastáncem současných outfitů inspirovaných streetwearem, a proto pózuje v pruhované košili levandulové barvy, s krátkým rukávem od značky Dickies a módních, bílých teniskách New Balance. V jiném looku představuje kombinaci casual a uliční módy, a to díky univerzitní bomber bundě Tommy Hilfiger, přilehajícímu dlouhému rukávu adidas v láhvově zeleném odstínu a módnímu kostkovanému klobouku typu bucket hats.
Více barevných inspirací pro každého najdete na modivo.cz, v aplikaci MODIVO a v kamenných obchodech.