Kim Kardashian šokuje v průhledném prádle: Nová kampaň SKIMS je víc než odvážná
Foto: GettyImages
Foto: GettyImages
Značka SKIMS, kterou Kim Kardashian založila v roce 2019, není jen o prádl. Je to vlastně taková manifestace těla, sebevědomí a kontroverze v jednom. Nová kampaň, ve které Kim pózuje v téměř neviditelném setu, opět přináší to, co od ní fanoušci milují (a kritici komentují), tedy provokaci s profesionálním nádechem. Modely z jemného tylu a průhledné síťoviny doslova splývají s kůží. Kim se nechala fotit v měkkém světle, s dramatickým líčením a s jejím typickým pohledem, který říká: „Ano, přesně vím, co dělám.“
Fotky se okamžitě staly virálními. Pod příspěvkem se během pár hodin nahromadily statisíce srdíček a komentářů, od obdivných výkřiků až po znechucení. Není náhodou, že nejvíc diskutované kampaně SKIMS přichází v období, kdy značka uvádí nové kolekce nebo expanduje na nové trhy. Kim dobře ví, že spojení nahoty, síly a elegance je sázka na jistotu a že nahota stále prodává, pokud za ní stojí silný příběh.
Značka SKIMS už od svého vzniku bourá stereotypy v módě i v tělových ideálech. První kolekce z roku 2019 se zaměřila na tvarující prádlo pro všechny typy postav s důrazem na rozmanitost velikostí a odstínů pleti. Kim tehdy prohlásila, že "krása není velikost XS" a zaslouženě sklidila pochvaly za inkluzivní přístup. Jednou z nejúspěšnějších kampaní byla kolekce SKIMS Fits Everybody, která se stala virálním hitem díky své elasticitě, pohodlí a univerzálnímu střihu. Instagram zaplavily fotky žen všech tvarů v jemných neutrálních tónech a značka si tak vybudovala komunitu, ne jen zákaznickou základnu.