Výrazné vůně pro novou generaci

První parfémová řada KARL LAGERFELD JEANS.
komerční článek 16. května 2025

Archiv Getty Images

Značka KARL LAGERFELD JEANS s hrdostí představuje své první duo vůní, které odráží městský styl značky a její mladistvého ducha. Kolekce oslavuje individualitu a sebevyjádření prostřednictvím streetwearové estetiky.

Vůně vytvořili parfuméři Emilie Coppermann a Pierre Gueros ze společnosti Symrise. Kolekce zahrnuje dvě jedinečné kompozice, jež zachycují postoj a energii moderní, sebevědomé generace: květinovou vůni s ambrovými tóny pro ni a aromatickou dřevitou vůni pro něj.

DVA PARFÉMY. DVA ZPŮSOBY SEBEVYJÁDŘENÍ.  

Pro ni: URBAN PINK  

URBAN PINK vytváří mistrovský kontrast mezi svěžestí květin a hřejivostí ambry. Vrchní tóny se otevírají esencí bergamotu, která přechází do jiskřivého srdce tvořeného tureckými růžemi. Hřejivý závěr s podmanivou absolutkou bourbon vanilky dodává vůni smyslnou hloubku.

Pro něj: URBAN BLUE  

URBAN BLUE je originální kombinací aromatických, dřevitých a fougèrových tónů. Vůně začíná výrazným akcentem zázvorové esence, která přechází do hluboké jódové svěžesti akvatického akordu. Tajemný závěr s intenzivním akcentem stříbrného mechu zanechává na pokožce svěží, lehký závoj.

DESIGN – ENERGIE RŮŽOVÉ A MODRÉ  

Svěžest obou parfémů je zachycena v elegantních, nadčasových flakonech s barevně tónovaným sklem – v modré a růžové. Výrazné etikety nesou ikonické logo „K“ a siluetu samotného Karla Lagerfelda, jeho nezaměnitelný profil.  

Vnější obal přenáší stejnou energii jako flakon – intenzivní růžová pro ni a výrazná modrá pro něj. Oba designy doplňuje metalický podpis „K“ a portrét Karla Lagerfelda na hebkém matném povrchu.

KARL LAGERFELD JEANS představuje moderní a mladistvou dvojici vůní, která je nepopiratelně Karl.  

Parfumerie Marionnaud a www.sensualite.cz, cena od 1.090 Kč

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné