Rozhovor s Marcem Elrickem, který stojí za značkou BYOMA
Archiv Sephora - Byoma
Archiv Sephora - Byoma
Meet the founder and CEO - Marc Elrick. Přijel k příležitosti otevření nové pobočky Sephora Na Příkopech až ze Skotska, kde s ním proběhla mimo jiné i masterclass a my jsme byli u toho!
Viděli jsme v péči o pleť krizi, a chtěli jsme se jí postavit a řešit ji. Spotřebitelé byli přehlceni marketingem. Přehnaně se exfoliovali a ošetřovali drsnými chemikáliemi. Byli zahlceni nejen na sociálních sítích, ale i v obchodě. Měli větší výběr než kdykoli předtím. S rozmachem TikToku a obecně sociálních médií byli všude "odborníci", kteří neměli nutně potřebnou kvalifikaci nebo zkušenosti, aby mohli poskytovat rady a informace, které poskytovali. A to vedlo k tomu, že lidé kupovali další a další výrobky a byli ještě víc zmateni. A právě v tom jsme viděli problém. A my jsme byli jeho součástí. Ale cítili jsme se motivovaní a odhodlaní to změnit. Tehdy začala cesta značky Byoma. Zahájili jsme rozsáhlý výzkum, abychom zjistili, proč je na trhu tolik lidí s kožními problémy jako nikdy předtím, když je na trhu tolik různých výrobků s mnoha ingrediencemi. Chápali jsme, že něco nefunguje. Narušená kožní bariéra je kvůli nadměrné exfoliaci. Pro lidi je však těžké si něčeho takového všimnout. Začali jsme se tedy zaměřovat na regeneraci a obnovu kožní bariéry. A to je hlavní zaměření značky Byoma.
V Byomě jsme vyvinuli jednoduchý systém 5 kroků. První - čištění, to je ten nejdůležitější krok. Druhý krok je toner k balancování pokožky. Pak ošetřujeme plěť skrze sérum. Dále hydratujeme a nakonec, druhý nejdůležitější krok, chráníme pomocí SPF. Takže 2 nejdůležitější produkty v rutině jsou dobrý čisticí přípravek a ochrana. Doporučuji dvojí čištění pomocí oleje pro odstranění make-upu a čisticího gelu nebo krému pro vyvážení pleti. Zvláště pokud žijete ve velkém městě, a vaše pleť je vystavena různým stresorům.
Ano, je to velmi zajímavé. A když jsme začínali s Byomou, byli jsme rozhodnuti udělat vědecky podloženou, luxusní a výkonnou péči o pleť, která je navíc dostupná a cenově přijatelná, protože to byla právě generace Z, která si nejvíc ničila pleť skrze nadměrnou exfoliaci. Cítili jsme, že jsou to právě oni, kdo to potřebuje. Naše značka se také zaměřuje na vzdělávání. Věřím, že ve znalostech je síla, a na našich sociálních sítích děláme hodně osvěty zábavnou formou, a snažíme se tak být lidem ještě přístupnější. Chceme jim umožnit, aby se rozhodovali chytře a informovaně. A to povede k tomu, že více lidí bude mít zdravější pleť.
Za prvé, i kdyby jste si od nás nic nekoupili, právě jsme vyvinuli nový nástroj s umělou inteligencí, tzv. "chytré skenování pleti", a je to nástroj pro diagnostiku pleti, který můžete jednoduše a zdarma použít na našem webu. Stačí vyfotit svou pleť a během 60 sekund vám s 96-98% přesností odpoví na to, co vaše pleť potřebuje. Takže i když si žádné produkty nekoupíte, začněte tam. Vyvinuli jsme ji pro vás. Na konci procesu vám tedy doporučíme některé produkty Byoma, ale hlavně vám řekneme vše, co o své pleti potřebujete vědět. Chceme, abyste se díky vzdělání rozhodovali co nejlépe. Jsme odhodláni pomáhat každému k dosažení té nejlepší a nejzdravější pleti prostřednictvím vědy.
Myslím, že činy vždy mluví hlasitěji než slova. Od prvního dne pro nás byla inkluzivita nediskutovatelnou podmínkou. Jsme značka, která přijímá všechny - pohlaví, velikost, barvu pleti, pohlaví i rasu, aby byli, čím chtějí. A prosazujeme to ve všem, co děláme. Prostřednictvím kampaní, vzdělávání, sociálních médií, kreativity a brandingu. Myslím, že inkluzivita by neměla být něco, o čem se musí mluvit. Měli byste jí prostě být, žít ji a dělat ji. Naše značka oslovuje každého, protože k tomu podnikáme autentické kroky. Žijeme v 21. století, takže pokud o tom musíte vůbec přemýšlet, neměli byste dělat to, co děláte. V našich kampaních budeme vždy reprezentovat každého jednotlivce. Nemusíte o tom mluvit, musíte to dělat. A to vede k inkluzi a změně. Myslím, že když o tom příliš mluvíte, jen tomu dáváte nálepku, místo abyste byli tou samotnou změnou. A my jí být chceme, chceme reprezentovat lidi zítřka a zajistit, aby se každý cítil vítaný a přijatý. To je také to, co se mi líbí na značce Sephora a našem partnerství. Protože v Sephoře se každý cítí bezpečně a vítán. A když tam přijdete, vidíte, jak lidé přijímají to, kým jsou.
Co se týče čisticího přípravku, mám rád náš “Creamy Gelly Cleanser”, protože je univerzální a funguje pro všechny typy pleti, je také skvělým prvním krokem k BYOMA a má skvělé složky pro vyvážení pleti. Mým oblíbeným tonikem je naše nové tonikum Milky Moisture. Je skvělé na zarudnutí, záněty, akné nebo na suchou pleť. Tento produkt jsme uvedli na trh teprve letos a už je to náš best-seller. Co se týče ošetření (krok 3), záleží na tom, jak se k němu postavíte. Mám rád hydratační sérum, protože dodá pleti vše, co potřebuje, pokud jste to přehnali s exfoliací. Hydratuje více vrstev pleti a je bohaté, ale přesto velmi lehké a rozjasňuje. V případě, že máte akné, doporučil bych naše čisticí sérum, které je velmi účinné. Jako hydratační krém bych volil Moisturising Gel Cream. Neobsahuje olej, je lehký a pleť vyhlazuje a chrání.
Protože jsme navázali spolupráci s největšími prodejci na světě, jako je Sephora, a hned na začátku jsme značku uvedli na trh po celém světě. Díky tomu jsme mohli vyrábět ve velkém, ponížit cenu, ale přesto zachovat kvalitu.
Důležitost lidí, se kterými pracujete. Lidé jsou všechno. V našem podnikání nás spojuje poslání umožnit lidem dělat chytrá a informovaná rozhodnutí a inspirovat ke změně. To můžeme dělat jen v armádě. V naší firmě máme neuvěřitelně zapálené lidi, kteří mi usnadňují práci, protože chtějí být tou změnou a zlepšovat celé beauty-odvětví. Sami to prostě nedokážete.
Produkty BYOMA zakoupíte na Sephora.cz