Rihanna v novém spotu pro J´ador doslova září. Tady je vše, co o spolupráci zatím víme

Spojení legendy a idolu nemůže dopadnout jinak než velkolepě.
Redakce Cosmopolitan 18. srpna 2024

Foto: Dior

Je to jen pár týdnů, co luxusní brand Dior oznámil střídání stráží na postu tváře své nejoblíbenější vůně. Charlize Theron předala žezlo Rihanně, která se tak stává její nositelkou číslo 1. Jak bude nová J´adore vonět zatím nevíme, na velké odhalení se teprve čeká, jisté ale je, že bude čerpat z kořenů značky a přinese i něco nového. Atmosféru nám ale pomůže seskládat jednotlivé kousky skládačky.

Nová, přesto známá

Pokud něco léta funguje, není potřeba to měnit. A tak si můžeme být téměř jisti, že nová J´adore bude ukrytá v klasickém flakonu ve tvaru amfory se zlatým náhrdelníkem kolem hrdla. Na to ostatně odkazuje i hlavní vizuál kampaně, v němž hraje právě náhrdelník spolu s Rihannou hlavní roli. 

Vůně bude v něčem nová, základní klíčové prvky si ale s největší pravděpodobností ponechá. Vůbec první parfém J´adore byl namíchán v roce 1999 parfumérem Calice Beckerem, který vsadil na jasmín a růži, dvě oblíbené květiny Christiana Diora, k nimž přidal radostné tóny mandarinky. 

Zlato a luxus

Podobně jako v původní kampani s Charlize Theron se i ta nejnovější ponese na vlně zlatého snu. Rihanna ve spotu, který natočil její dlouholetý přítel a dvorní fotograf Steven Klein, oblékne zlaté šaty vyšité jemnými flitry, jež navrhla Maria Grazia Chiuri a doplní je o ikonický, lehce inovovaný náhrdelník. 

Vůně domova

Aby módní dům Dior oslavil své kořeny, přenesl děj příběhu do Francie, konkrétně do velkolepého prostředí Versailles, kde se Zrcadlový sál stane Rihanně přehlídkovým molem a Velký kanál tím nejkrásnějším jevištěm. Zkrátka Dior styl jak se patří. 

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné