Versace představuje brýle Biggie, v hlavních rolích Sabrina Carpenter a Alexandre Sarr

Italská luxusní značka představuje novou reklamní kampaň na své brýle Biggie, inspirovanou zesnulým rapperem Notorious B.I.G.
Jan Houška 9. prosince 2024

Foto: Rosie Marks pro Versace

Versace představuje novou reklamní kampaň na svůj nejnovější model brýlí Biggie. Brýle jsou inspirované zesnulou rappovou legendou Notoris B.I.G. V kampani vystupuje popová hvězda Sabrina Carpenter a francouzský hráč NBA Alexandre Sarr.

„Jsem nadšená, že se Sabrina a Alexandre připojili k naší rodině Versace ve svých báječných brýlích Biggie,“ řekla Donatella Versace . „Od Notorious B.I.G. až po mimořádné talenty dneška jsou členové komunity Biggie rebelové, průkopníci a zastánci pravého ducha značky Versace."

Sluneční brýle, které v 90. letech proslavil právě rapper Notorious B.I.G., který je nosil ve videoklipech a na koncertech, spojují streetwearovou estetiku s high fashion a ztělesňují odkaz hip-hopu a zároveň zdůrazňují vliv značky Versace na moderní street wear. 

Donatella Versace si Sabrinu vybrala právě kvůli její lásce ke značce. Minulý měsíc si zpěvačka na červený koberec v New Yorku na galavečeru Time 100 Next Gala 2024 oblékla třpytivé, tělo obepínající stříbrné šaty z kovové síťoviny právě od Versace. 

„Viděl jsem, že sluneční brýle Biggie nosí všichni - moji spoluhráči z NBA, přátelé, které jsem poznal po celém světě, obchodníci i děti, které hrají basketbal na dvoře,“ řekl Sarr pro WWD.

Jan Houška

Jan Houška

@yanhoechka

Milovník skandinávské kinematografie, americké literatury, italské gastronomie a cestování vlakem po českých luzích a hájích.

Objednejte si předplatné Cosmopolitan

Časopis Cosmopolitan
Předplatné