Nová kampaň Zalanda dokazuje, že „co si vezmu na sebe“ řeší úplně každý
Foto: Zalando
Foto: Zalando
Zalando, přední evropská módní a lifestylová značka, představuje svou novou identitu prostřednictvím kampaně pro podzim/zimu 2024 „Co si vezmu na sebe?“. A přizvala si k tomu hned řadu známých tváří včetně uznávaného herce Willema Dafoea, modelky a herečky Brigitte Nielsen, herce a modela Luky Sabbata a influencerky a modelky Sabriny Bahsoon, známé jako #TubeGirl.
Kampaň „Co si vezmu na sebe?“ se zaměřuje na sebevědomí v oblékání a zdůrazňuje univerzální každodenní zkušenost, která rezonuje s každým bez ohledu na věk, místo nebo pohlaví – běžné dilema při rozhodování, co si obléct. Kampaň se odehrává na pozadí rušného metra a zachycuje dynamický průsečík rozmanitých životů, prostředí, stylových preferencí a ambicí. Představuje módu, která osloví každého, ať už se vydá kamkoli.
Prostřednictvím kampaně chce Zalando ukázat, jak zjednodušuje rozhodování o módě a inspiruje jednotlivce k tomu být sebevědomý v oblékání tím, že nabízí široký výběr produktů, inspirativní obsah a vynikající zážitek z nakupování.
Kampaň pro podzim/zimu 2024 je prvním veřejným představením nové identity značky Zalando, která představuje významný milník ve vizi společnosti stát se lifestylovým společníkem, který zákazníkům pomáhá se každý den sebevědomě rozhodovat při výběru módy.
Tato kampaň je v souladu s novou „Zalando Group Strategy”, která byla představena začátkem roku a zaměřuje se na kvalitu, životní styl a inspiraci. „Změny, které dnes představujeme, přesahují pouhou vizuální aktualizaci. Vycházíme ze silného postavení a povědomí o společnosti Zalando, které si v průběhu let vybudovala a posouváme naši značku tak, aby hrála větší roli v životech našich zákazníků,“ říká Anne Pascual, seniorní viceprezidentka pro design, marketing a obsah Zalanda.
„Tato evoluce je především o sebevědomí ve svém stylu a redefinování způsobu, jakým naši zákazníci vnímají módu a životní styl. Jsme velmi rádi, že můžeme tuto změnu představit v naší nové kampani pro podzim/zimu 2024 ‚Co si vezmu na sebe?‘, která je prvním krokem k představení našeho nového positioningu a přepracované identity značky”.
„‚Co si vezmu na sebe?‘ je otázka, kterou si pokládáme všichni a která nás spojuje. Máme stejnou otázku, ale různé odpovědi. Někteří z nás jsou extroverti, jiní introverti. Tím, co nosíme, vyjadřujeme sebe samé. Když to, co si vezmete na sebe, odpovídá vašim zálibám, cílům, identitě, touhám, estetice, cítíte se sebejistě a klidně při jednání s ostatními a nebojíte se postavit tváří v tvář okolnímu světu. Stejně, jako hercovu představivost může podpořit kostým, vaše volby v oblékání vás mohou inspirovat k tomu, abyste si představili, kým můžete být.“ ~ Willem Dafoe
„Bylo radostí se Zalandem na této kampani spolupracovat. Každodenní rituál, kdy se ptáme ‘Co si vezmu na sebe?’ je univerzální, ale zároveň velmi osobní. Móda pro mě vždy představovala cestu, jak vyjádřit své emoce a zůstat věrná svému stylu a sama sobě. Sortiment na Zalandu nabízí pro každého něco, a umožňuje tak lidem najít to, díky čemu se cítí sebevědomí a krásní, bez ohledu na věk, velikost nebo cokoliv jiného.“ ~ Brigitte Nielsen