Rihanna představila svou další značku Fenty Hair
Foto: Getty Images
Foto: Getty Images
Přestože nové album je stálev nedohledu, zdá se, že v obchodních plánech devítinásobná držitelka Grammy nepolevuje. Nová řada Fenty Hair, která je v prodeji od 13. června, doplní značky Fenty Beauty a Savage x Fenty, jež pomohly barbadoské krásce (jejíž majetek se odhaduje na 1,4 miliardy $) stát se druhou nejbohatší ženou v zábavním průmyslu.
„Víte, jak moc mi na změně účesu záleží,“ napsala RiRi na svém Instagramu k novému videu, kterým představila Fenty Hair veřejnosti. „Každý jednotlivý produkt je určený k posílení a nápravě všech typů vlasů, což je to, co potřebujeme!“ V kampani zazářila s novým účesem – blonďatou pixie cut parukou – za který ale okamžitě schytala vlnu kritiku. Jak může někdo propagovat vlasovou řadu s parukou na hlavě?
Zatímco se fanoušci dohadovali, jestli si skutečně má skutečně navlečenou paruku i na fotce, kde si myje vlasy, Rihanna si negativní ohlasy vzala k srdci. O víkendu už se procházela po ulicích New Yorku se svými krátkými přírodními kadeřemi vystavenými na odiv. Se stejným účesem vystoupila později také na pondělní launch party v Los Angeles, a sebevědomí z ní vyzařovalo na všechny strany. Rozhodně tak podpořila svá slova, že je „čas začít si hrát se stylem a podpořit tak svoje sebevědomí“.